BILAR!!

Bilar är verkligen skit och man tycker verkligen att en av fyra borde vara något vettigt att ha.. Men NEJ. Hade man vetat hur fan man upptäcker att saker och ting är fel så hade underlättat som fan men nej, det vet ju inte jag. Och jag kan ju inte skylla på R för hur fan ska han som nästan aldrig sitter i bilen kunna märka något? Han har ju i för sig upptäckt det nu men nu är det inte billigt längre. Nu är det jul och Natalias födelsedag är förstörd. Och det roligaste är att vi beställde biljetter till hans mamma och två systersöner igår T/R för vi hade ju sååå mycket pengar.. Så jäkla ironiskt så det finns inte.. Ja hade vi vetat det igår kväll i stället för idag så hade vi haft plus istället för minus.
Nu får jag panik.
Och det är ju ännu mera komiskt att jag i ett inlägg för nån dag sen sitter och säger hur viktigt det är att spara för då hamnar man inte såna här situationer.. Tur jag insåg det alldeles för sent.
Får ju försöka lösa det här på nåt vis..

Varit själv hemma hela dan med barnen, vi har pysslat och målat (även gardiner..) och bakat lussebullar. Sen gick vi bort till grannarna för lite bus och lek och kom hem vid sju. Tjugo över sju sover bägge mina barn. Jag minns inte när Olivia somnade så här tidigt sist!
Mannen min är i Getinge och får hjälp med fanskapet till bil, dock la dom ner jobbet på den för ett tag sen för han ringde precis i ett inte så nyktert tillstånd hehe..
Se om han kommer hem i vettig tid imorron..

Usch nej se om det finns nåt på tv ikväll och sen sova, har varit så trött idag så har varit tvungen att sysselsätta mig med allt möjligt bara för att hålla mig vaken

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0