God morgon alla pigga!

Idag är det freedag! Och vaad betyder det?? Det betyder helg, med en hel halvtimmes extra sovmorgon om morgnarna så nu får jag sova till sju i TVÅ dagar!

Usch ja, det börjar ta allt hårdare nu faktiskt. Men det är bara trötthet, inga hemska foglossningar som verkligen ALLA tycks ha upplevt förutom jag. Fattar inte änns riktigt vad det är mer än att det ska göra jävligt ont när man går, rör sig, sitter för länge, ligger för länge. Ja hela tiden?
Ingen aning, men trött är jag konstant och börjar bli aningen irriterande när man är van att orka med det mesta. Tänk om man inte hade ätit de dära järntabletterna?

Köpte choklad till julgranen igår när jag var på lidl och köpte margaritha pizzorna jag fått dille på. Choklad måste man ha i grannen! Och pizza måste jag ha i magen. Förstår inte riktigt hur man kan få sug efter rent ut sagt så äckliga saker? Inget jag hade köpt i vanliga fall kan jag lova, jag tror på hemlagad mat med potatis och kött! haha..

På tal om mat ska jag nog ta och laga champinjongryta idag.. Gott.. Och mina barn älskar också det. Snabbt och lätt dessutom, perfekt!

Fortfarande galet sugen på lax, så det hade varit en trevlig söndagsmiddag kanske? Ska nog göra mig en liten matsedel nu när jag ändå är lite småhungrig så kanske det blir en go sådan dessutom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0