Halloj!

Har varit lite strul på sistone men inget som inte går att lösa ser det ut som :)
Synd bara att det ska behöva gå så långt som det har gjort. Och kanske att det kommer gå längre men nu ser det ljust ut i vart fall och jag hoppas på att slippa ta det steget längre. För allas skull så det blir en "bra" avslutning på det hela.

På söndag kommer hela tjocka släkten hit från Polen och det ska bli mysigt! Natalia längtar som bara den efter sina kusiner och jag tror Olivia kommer bli överlycklig när hon får träffa farmor igen! Dom har ett speciellt band till varann, det är bara så himla synd att vi bor så långt ifrån varann. Men vi får se när vi flyttar till hus om vi inte kan ha ett rum där sen till farmor om hon vill det.
Hade varit kul för barnen att ha henne här och jag tror farmor också hade velat det. Hon är något speciellt som har ett övernaturligt tålamod och kärlek till tusen!

Nu är det nästan dags att köra och hämta barnen på dagis så jag får väl ta fram lite lunch innan så barna mina får nåt varmt i magen när de kommer hem. Sen blir det pärlhalsband att göra, för det är visst nya favoriten :) Duktiga är dessa små trollen, kan inte låta bli att bli förvånad för var sak de gör som jag hela tiden trott de varit för små för. Men till och med Olivia klarar av att trä på pärlorna på tråden. Jag använder i för sig en tunn ståltråd som de får trä på och sen när de är klara med sina halsband så trär jag bara över det på ett vanligt elastiskt snöre istället. Lättare så :)
Om det är någon som har bra tips på pyssel så ge mig gärna dom, för mina barn bara älskar det!
En ram måste jag hinna köpa med till farmors fina teckning som Natalia gjort!

Nej nu, får jag snabba iväg mig!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0