Längtar tills på söndag

Då kommer hela tjocka släkten, och normala människor hade nog inte längtat. Har haft lite delade känslor också men nu så vill jag bara att tiden ska gå och att något ska hända!
Har dragit på att sätta ihop det här jäkla pepparkakehuset så idag ska det bli gjort! Sen i helgen kan jag dekorera det om jag inte orkar idag. Bara det sätts ihop.
Sen på måndag kan barnen få göra lite marsipan tomtar som ska bo i trädgården till huset.
Så blir det fint till julafton, lite bomull ur skorstenen och lite i trädgården (plåten haha) och fäääärdigt!
Huvudsaken är inte att det blir supertjusigt, huvudsaken är att vi har roligt tillsammans haha..

Hade lite problem att få pengarna att räcka till till alla julkappar så vi har bara köpt till barnen, blir varsin stor paket och en julgran fylld med godis från öb. Skit bra faktiskt, 29kr kostar dom och dom ser roliga ut med. Det får räcka för sen får dom ju presenter av andra med och natalia fyller ju år den 26 så hon får lite där med och då blir det tårta med.
Som vanligt skulle jag börjat tidigare men tyckte jag hade gott om tid och pengar men sen hände något och så hade jag inte det längre.

Har fruktansvärt dåligt samvete för idag och att det gått så långt, men vad skulle jag annars gjort? Jag vet inte om det är rätt rent moraliskt men rättsligt är det tydligen det så jag får lita på det. Eftersom det inte gick att komma fram till en lösning på egen hand så visste jag inget annat. Tycker inte om sånt här alls, men har stöd bakom mig så helt fel kan det inte vara?

Nej dags att hämta mina underbara trollbarn!
Fiskpinnar till lunch? Orkar jag något annat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0