POJKE

ska vi ha! Den åttonde maj 2010 får vi en liten pojke plus minus nårra dagar :)
Det var väl dags att vi bröt trenden här bland vänner och familj!

Himla dålig på bloggandet, jag vet men har varit mycket annat som har varit aningen viktigare så detta har fått hamna i skymundan ett tag. Blir nog bättre igen snart :)

SÖndag är det dags för julepynt och julebak och det ser tjejerna framemot! Så nu måste jag hinna med allt jag lovat för Natalia påminner mig varenda dag haha!

Just i denna sekund sitter Fisker i sin bil på väga hit och jag och gunilla väntar på henne så vi kan åka till MArkislagret! Detta har jag tjatat om nu ett tag så det är perfekt att mina två kära vänner är lika pysselsugna som jag!
Sen ikväll blir det middag av Gunilla och och se på twilight för den har gunilla missat så vi kan kolla på new moon i helgen :)

HEJ SÅ LÄNGE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0