Tomt på bloggen

har det varit ett tag, har man lov så har man!

En inte så händelserik vecka har äntligen passerat och skolan är igång igen! Skönt är det, för vad hade jag gjort annars?? Tänk att jag av alla människor skulle tycka att det är så roligt igen!

Olivia har varit sjuk hela helgen men igår vände det och idag har hon fått gå till dagis igen. Det tyckte hon var jättekul, så kul att hon inte hade tid att säga hejdå.. Hemskt.
Tur Natalia fortfarande är så mammig så jag till och med fick puss när jag gick :)

Igår hade älsklingen min halka. Synd för han att jag körde så pass fel att vi blev försenade tjugo minuter så han fick inte göra den.. Men den snälla mannen som jobbade där gjorde så vi slapp betala ändå och fick ny tid om två veckor igen :) Snälla snälla människa! Annars hade det varit lite tråkigt att betala femton hundra helt i onödan..!
Felkörningen tänker jag skylla på graviditetsförvirring.

Idag går jag in i vecka 17 och om tre veckor har jag gått halva tiden. Vart har tiden tagit vägen?? Veckorna bara flyger iväg och jag börjar känna mig aningen stressad! Hur ska vi hinna med allt som ska hinnas med innan?

Nu fyller mamma snart och jag o syster har funderat ut lite vad vi ska hitta på för skoj. Så nu är det bara att vänta in :)

Dags att fundera ut middagen för idag och sen hämta hjärtat på jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0