Torsdag..

Är lite småtrött på allt idag. Ska bli skönt att komma iväg till skolan så kanske man piggnar till lite.
Måste få lite tid att hämta mina saker med på salongen.. Är inte ett dugg sugen på de faktiskt. Ännu ett misslyckande kastat i ansiktet. Men det får man väl lägga i "mina erfarenheter"- facket eller nåt.. Tradigt.

"Så jag ska gå en nagelutbildning som dig och tezz och sen ingenting mer?"

Jag syftade i för sig på skolan. Rätt spännande att se hur andra ser en ibland som dessutom befinner sig 15 mil bort och inte har en aning om hur man egentligen lever. Men det är tivoli det och så kommer folket alltid vara där. Man lever i sin egen lilla bubbla och så klart är man störst bäst och vackrast. Tror man. Sen om man då bestämmer sig för det verkliga livet så får man se att livet inte bara är en kabin på två kvadrat.


Ser framemot mammas födelsedag! Hoppas bara hon inte har några planer där på fredan för då förstör hon våra haha.. Får luska lite så det blir en kul överraskning. Läser hon min blogg förresten? Bäst att inte säg för mycket!

Dags för bok och lite apelsin. Snart skola och då ska boken vara klar!


Kommentarer
Postat av: jenny

haha, vem ska gå nagelutbildning? haha

2009-11-05 @ 16:47:35
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0