Tillbaks igen :)

Har saknat min blogg lite men tiden har inte riktigt räckt till! Lite mer jobb med tre små sötnosar än vad det är med två och bebisar kräver ju en del uppmärksamhet :)

Har varit en helt underbar tid sen vår Daniel föddes, lite sömnbrist och lite stress med att hinna med hushållsysslor men inget omöjligt! Tjejerna är megaduktiga systrar som kan ligga bredvid honom i timmar och prata med honom och sjunga fina små sånger. Dom är JÄTTE STORA! Finaste finast!

På måndag börjar jag distanskurs i matte och direkt efter blir en matte till hehe lika bra att ta all matte direkt så slipper jag det sen. Det är inte det roligaste jag vet.
Även sökt lite extrajobb, se om det blir nåt litet. Hade varit skönt i alla fall!

Nu pips det här, matdags för lillen :) Tjock har han blivit, 6890g på sin tremånaders kontroll! Större än båda flickorna i den åldern hehe Sötnöt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0