Julen är slut...!

Och det är jag glad för, julmat är fan ingen hit. Jag har nog förätit mig på allt det. I år vet jag inte riktigt vad som hänt, ingen direkt julstämning alls men jag får väl ta igen det nästa år! Barnen hade roligt och var överlyckliga över alla fina paket tomten kom med :) Känns förresten rätt förjävligt att lura dem till att tro att det finns en tomte för att de sen ska få reda på att det inte finns någon? Men livet är ju fullt av överraskningar så det gäller att härda dem direkt!! (OBS glöm inte saltet)

Min man är en fin man som känner mig helt och hållet, han vet precis vad han ska köpa till mig! Jag hade verkligen inte förväntat mig något i julklapp och ville inte ha något men han hade gått och köpt ett presentkort till mig på HM på 1000kr. Jag som mer eller mindre enbart handlar på HM blev såklart glad men det roliga tog inte slut där! Jag fick en GIGANTISK chokladask med nästan enbart ljus choklad (HATAR MÖRK, bittert skit och jag är ju glad så var fan går det ihop?), jag är en chokladmissbrukare och det var massor med nougatpraliner vilket är toppen :) Och nästan samma sak haha Och dessutom, mitt favoritvin chill out sunset på BAG IN BOX!! (Flaskor är jättefint och så men det är ju typ tre glas i dem.. Fatta hur många flaskor han hade behövt köpa då!) Han är mannen i mitt liv.

Min man fick två tröjor och en GÖR-DET-SJÄLV-bok som en pik för att vårt hem behöver renoveras. Fick lite dåligt samvete efter att han faktiskt engagerat sig detta året...

OBS!! Samhälle suger på distans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0