Onsdag och greys anatomy ikväll :)

Ja, jag är greys-nörd. Men jag gillar det. Derek och Christina ska ut och fiska i kvällens avsnitt verkar det som. Ska bli spännande!

Jag sitter här och försöker sätta igång med samhällen. Jag älskar samhälle så det borde inte vara något problem men lyckades på något vis fastna framför datorn istället. Inte riktigt det jag skulle. Sitter och äter dadlar, mest för att det är sockrigt. Lite off-dag idag helt enkelt. Det har blivit en del såna sista tiden, men jag ska rycka upp mig för det här går inte!

Har ni förresten sett att de bytt tillbaka till gamla Phillip i våra bästa år? Grymme!

Samhälle nu så att jag kan titta på Greys ikväll med rent samvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0