...

På söndag är det Alla Hjärtans Dag.

Har nog aldrig gillat den dagen riktigt, känns mest tramsig och onödig. Men i år vill jag hitta på nåt mysigt :)
Har ju trots allt tre hjärtan som förtjänar extra uppmärksamhet och en dos med extra kärlek är aldrig fel!
Hittills har jag bara efterrätt planerat och frukosten. Middagen vet jag inte alls vad jag ska laga?
Flickorna ska få små paket dom kommer bli glada för, troligtvis varsin ljudbok och något gott hjärtformat.
Till mannen min tänkte jag sammanställa ett album med bilder på honom och flickorna. Kan kanske vara något?
Sen tänkte jag att vi skulle ha pysseldag på lördag med flickorna så de kan få chansen att göra egna kort att ge till de människor de bryr sig om. Då är pappsen ändå på utflykt så vi har hela dagen att göra vårt pyssel på utan att han ser något hehe
Hade gärna velat hitta på något roligt på söndagen också men jag vet inte riktigt vad. Funderade på Andys för barnens skull men det är ju så opersonligt. Sen tänkte jag att vi kunde åka lite pulka. Sen tänkte jag åka och bada. Jag vet inte. Kanske man bara skulle gått ut och ätit istället och sluppit stå i köket och smällt in en "aktivitet" på samma gång? Fast jag tycker ju om att baka och laga mat.. Får se.. Tips någon?

Nej, jag tror jag gör en stek med potatis och sås. Är det något mannen min gillar så är det kött och potatis. Stackarn har inte fått en vettig måltid på länge nu, har bara inte orkat stå så länge och fixa "rejäla" middagar. Har blivit mest pasta och ris och han är inte jättesugen på sånt. Kött och potatis ska det vara haha.. Nej jag är ingen stenåldersfru som passar upp på honom hela tiden och han kan laga mat han med men jag gör det snäppet bättre hehe..

Nej lite funderingar till.. Tänk att snart är vi en familj på fem personer! Det är ju hur många som helst. Tänk att jag som aldrig varken skulle gifta mig eller skaffa barn är snart 23 år och trebarnsmamma. Jag skulle dessutom bli psykolog tänkte jag haha Ja det var kanske för att bota mina egna psykiska sjukdomar haha..
Min lärare sa alltid att om man hade fyra barn, då var man rik. Hon syftade inte på själsligt eller något sånt utan rent ut på plånboken haha Ja gratis blir det nog såklart inte, speciellt inte i tonåren. Så när jag har råd att ha fyra (kommer dock inte skaffa fyra, nu är fabriken stängd) då är jag rik. Det dröjer visst inte länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0