Fredagskväll

Gissa vad! Jag vann på en trisslott! Hela 50 kr! Det betyder att jag fick igen mina egna pengar plus att jag tjänade 25 kr. Inte klokt.

Jag har precis kollat på solsidan och det är mitt nya fredagsnöje! Tyckte det var skitkul.. Speciellt biten med barnmaten haha påminner mig om när jag och tezz var på trendie en gång och där var ett gäng överambitösa mammor i 30-ärsåldern hahaha.. Klart det är fint att man lagar egen mat till sina barn men ärligt, ska man iväg är det inte hela världen om man har färdigmat. Jag känner mig faktiskt tryggare med burkmaten för då vet jag att mitt barn får i sig det den behöver. Hade jag sagt det högt när den skaran med mammor hört mig så hade jag nog blivit hängd haha.. Dom var aningen överdrivna, och det märktes sååå tydligt att det var deras förstabarn! Där satt man och skämdes nästan för att man inte hade engångshaklappar med sig och skötbordsunderlag ahaha.. Jag bytte nog till och med blöjan vid bordet (var ju ingen som kunde se).. Där satt jag och trodde att jag hade varit den överdrivna mamman, men nej, det fanns ännu värre. Det var lite kul med paniken som utbröt när något spilldes trots engångshaklappen.

Hemma själv ikväll, brukar nästan bli en vana här ju. Han får passa på att roa sig för sen blir det inte mycket mer av det på ett tag hehe.. Söt var han som köpte lite choklad till mig i affären innan han gick och frukt men tyvärr kan jag ändå inte äta. Har tandvärk. Så jag får titta på det i stället.

Nu funderar jag på om jag ska gå och lägga mig eller sitta en stund till...


Kommentarer
Postat av: emilystrange

vad kul att du tycker om min blogg! :)



solsidan var grymt rolig! en serie jag garanterat kommer fortsätta att se på :)

2010-02-09 @ 14:05:02
URL: http://emilystrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0