Monday morning

Ja den här morgonen var allt annat en välplanerad.
Vaknade fem i sju.
Bråk med barn om kläder. Allt ska vara rosa med hello kitty eller lila.
Barnen börjar dagis halv åtta, men som vanligt var vi inte där då.
Stressar till skolan för att inte hitta parkering, bara en enda skitliten fickparkering. Yes. Ja det var ju bara att krångla sig in. Sådär tio minuter senare är jag uppe utanför klassrummet och alla står fortfarande utanför och det är ju lite konstigt, vår lärare är alltid JÄTTe tidig. Jonte springer ner och kollar på datan och mycket riktigt, lektion är inställd pga vård av barn. Ja det var ju bara att köra hem igen. Två motorstopp senare är jag äntligen hemma.
Gunilla kommer bort på en megasnabb kaffe innan hon måste ta tåget till sin båt :) Såklart känns morgonen helt plötsligt mycket bättre :)


Den här terminen går verkligen framåt, alla lektioner är ju inställda hela tiden..


Sen vill jag bara säga att jag är jävligt törstig så jag ska gå och dricka saft nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0