Monday morning

Igår var vi på ikea en sväng. Helt impuls och tycker vi aldrig gör något spontant längre så det var faktiskt uppskattat. Inte så bra för mina sparplaner dock men å andra sidan kan jag helt nöjt säga att vi bara gjorde av med 400kr, vilket annars brukar liggar snäppet högre. Med de här fyra hundra kronorna lyckades vi få med oss en säng hem till Natalia från fyndet, två lampor till flickorna, ny kuddar, nya kritor till deras svarta tavla och såklart ölglas till pappsen! Jag nöjde mig så länge jag fick äta mina ikea-köttbullar! Jag tror till och med att R har börjat tycka om dom också nu ;)
Dock ska vi nog inte ha den där sängen för den var aningen större än vi väntat oss och meningen är ju att det ska bli mer plats i barnens rum, inte mindre. Å andra sidan kostade den bara 100kr så det är inte hela världen om den får bo i förrådet tills vi köpt hus och de kan få varsitt rum. Nu blir det nog ändå att vi införskaffar oss barnsängarna på ikea. Tänkte att det blir snigelsängarna för 299kr så det blir gjort nångång.
Med rätt sängkläder i så blir dom också fina, och sen har jag så mycket annat på gång för deras rum så det kommer bli alldeles supermysigt när det är klart!
Sen blev Olivia skitsur när bara Natalia hade fått ny säng så nästa månad ska vi upp igen (eller åtminstone jag) och köpa de här sängarna till flickorna plus en hylla så att jag kan börja fixa innan jag blir för fet. Jag vet om att om inte jag börjar med det så kommer ingen annan heller göra det haha

Har våra bästa år på i bakgrunden här och det är ju så roligt det här haha.. Sami och Carrie som vanligt i triangeldrama med Austin eller man kanske ska säga kvartsdrama för Sami älskar ju fortfarande Lucas som vägrar förlåta henne och han är ju också kär i Carrie haha.. Men shit.. Och sen ska vi inte glömma Belle, Shawn, Mimi och Philip.. Detta är helt klart grejer, gillar man intriger men inte vill skapa egna så blir man helt klart mätt på detta programmet!
Nej nu ska jag nog slå Fisk en pling innan det är dags att hämta barnen för plugg idag hinner jag knappt inte komma igång med på knappt en timme. Så det tar vi ikväll när ungarna lagt sig istället! Fan jag börjar bli riktigt grym på det här med pluggrutiner och att faktiskt läsa, förstå och framförallt VILJA förstå! Gillar detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0