Prov

Ja idag är det två prov. Pa och Datakunskap.. Ska nog gå bra men är inte ett dugg sugen på att köra mitt i snökaoset.
Är lite seg idag och hade nog behövt en kopp kaffe men vet ifan om jag vågar mig på det, hade en spännande eftermiddag idag med kräk. Började med att jag blev snurrig så fort jag reste mig så jag tänkte: jag har ju faktiskt ätit dåligt i veckan så en järntablett är kanske vad jag behöver.. Det skulle jag inte tänkt. För den här järntabletten spydde jag upp ett par gånger om. Känner fortfarande den äckliga järnsmaken i munnen.. Och poängen med detta är iaf att jag inte vill kräka idag eller må dåligt eftersom jag har prov. Dom är viktiga.

Det är så jäkla tråkigt att jag är en sån människa. Jag har haft världens respekt för en av mina lärare och tyckt att han varit helt galet bra ändå tills jag såg att han är aktiv moderat. Nu vill jag knappt titta på honom. Kan man vara så dum på riktigt och döma en människa så pga av en politisk åsikt? Jag som själv inte är politiskt aktiv? Jag vet inte, tycker bara att ideologin bakom detta parti är så förbannat egoistisk...

Denna veckan har varit väldans slö i skolan.. Måndag hade jag bara samhälle fast det har jag alltid måndagar, tisdag var det bara svenska fast då skrev vi i för sig "prov" på romanen vi läste. Onsdag snurrade jag till schemat haha men det var tur för jag behövde nog vila. Somnade sittandes i två timmar och vaknade i exakt samma ställning haha.. Torsdag ledig :) Idag, inställd svenska och enbart dataprov. Väl hemma är det bara att logga in och skriva PA provet. Men tänkte vänta lite med det, vill bläddra igenom det viktigaste en gång till innan.
Saknat sällskap har jag gjort med, tycker mina skolkamrater gillar sin säng lite väl mycket! (Det var en pik) :D

Nej nu är det tid för lite plugg så man vet vad man gör idag hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0