Sv prov

Har lite svårt att koncentrera mig idag. Men jag är inte orolig för svenska provet idag ändå, antingen kan man det, eller så kan man det inte. Jag kan nog det, vi får se. Däremot stör det mig att jag inte kan koncentrera mig på mina andra uppgifter. Känner mig lite rastlös idag. Börjar inte förrän tjugo i ett och det känns som flera år dit.
Sen är det skola ända kvällen. Mannen min ska vara barnvakt till grannarnas barn med så han ska ha det skoj med fem barn i eftermiddag medans jag är i skolan. Men det är ju som sagt helt underbara barn som verkligen har blivit väluppfostrade och har en gemenskap som heter duga, tar hand om varann och lyssnar när man säger till fast det inte behövs så ofta.

Funderar på att eventuellt ta en kopp kaffe till... och störa mig lite på att datan är inställd i morgon igen. Gör ju inte så mycket så sett, rätt lätta uppgifter vi har att göra men det är alltid roligare att få lite respons ansikte mot ansikte. Får se om jag inte ska sätta mig lite med det nu då istället.
Blev lite sugen faktiskt att ta beta mig igenom ett par uppgifter till så det ska jag göra!
Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0