Fredag

är inte dagen som känns bäst. Känns lite tråkigt att det är helg nu. Första veckan är avklarad i skolan och den har varit över all förväntan, planerar redan vilka ämnen jag vill läsa nästa termin haha!
Nu läser jag sv A, historia A, samhälle A fortsätter och datakunskap A. Behöver dock 50p till för 75% som jag trodde jag redan hade men nej. För man behöver visst mer på vårterminen, fler veckor då. Så jag hoppas där är plats på något. Natur finns det plats på och är ett ämne jag visserligen behöver men jag är inte så sugen på att köra ut till österäng med.. Så ja. Får gå tillbaka till syon på onsdag för då vet dom vilka kurser det är platser på efter veckans byten och avhopp osv.
Taggad som faaan inför denna terminen!

När jag hämtade flickorna idag så sa min dotter till mig att hon ville äta så små, pyttesmå potatisar och pyttesmå korvbitar (pyttipanna på svenska) och till vår förvåning har mannen min hunnit hem innan oss och vad står han och lagar från grunden (direkt från frysen) ?? Jo, just det! Pyttipanna! Ni kan tro att vi hade en vääääldigt glad Natalia här när hon skulle få pyttesmå potatisar och korvbitar.
Sen åkte jag ut till det röda Hua för att hämta en datakunskapsbok som tyvärr visade sig vara fel bok ändå. Men kaffe och trevligt sällskap är aldrig :) Och vet ni vad? När jag kom hem så hade mannen min somnat bägge barnen och kl var bara halvåtta. Annars brukar han vänta på att jag kommer så jag får hjälpa till. Eller göra det själv.
Idag har varit en bra dag.

Nu är det dags för mig att lägga mig i sängen med min alldeles helt perfekta och underbara data (trodde ja skulle säg man där va?) och kolla på en film :)
Mannen min är hos grannen och tar sig en öl och det får han passa på att göra medans han kan för det finns inte en chans att han får lämna mig med tre barn sen på ett tag haha..

GOD NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0