Halloj!

Torsdagar är man ledig.. Både bra och dåligt. Chansen att röja här hemma i veckan haha! Flickorna sitter och äter jordgubbskräm med mjölk till frukost och ja blev så sugen när jag såg dom att jag var tvungen att ta en skål jag med :) Ledig dag är en dag som jag alltid sett som en dag man bara ska ta det lugnt och vila upp sig. Ha! Så fel jag hade! I det småbarnslivet betyder det, YES, nu har jag tid att bli klar med sista tvätten! Har ni märkt att det ALLTID finns något "sista" kvar att göra? Det spelar ingen roll hur mycket superwoman man är, alltid missar man nåt. Eller jag iaf, är världsbäst på undanflykter :) Det är ju inte det att man har så skitit att det tar en hel dag att städa, det är alla kaffepauser som tar hela dan..


Idag blir det bara städ för min o flickornas del. Har inte tvättat golvet här på säkert två veckor så det är på tiden! Utan kaffepauser. Ja jag brukar tänka lite för mycket på det mesta, mina städfunderingar!

Nu vill visst Olivia vara med och skriva men jag tycker själv inte att det är en så bra idé

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0