jaha

vad ska man göra nu då? Börjar inte skolan förrän tjugo i ett. Blev lite irriterad för att historian är inställd ikväll.. hade gärna gått på den, var sjukt intressant faktiskt..
Men blir i alla fall svenska och samhälle idag. Har nog världens bästa svenskalärare tror jag! Ska bli kul och se med om han hunnit kolla våra övnings-novellanalyser.. Se om nåt har fastnat i huvudet på en hehe Tråkigt att han förmodligen inte kommer ha oss hela terminen bara för han ska visst inte ha svenska a egentligen mer så dom letar efter en annnan.. Tråkigt, tråkigt, men får hoppas på att jag får honom nästa termin när jag ska läsa sv B istället!
Samhällen börjar sätta igång nu lite mer och det ska nog fan med bli bra! Har ju en skitbra lärare där med!

Är jäkligt fundersam över historian dock eftersom vi har en vikarie där nu, och i v. 9 skulle nog ordinarie komma tillbaka men då har man ju redan hunnit anpassa sig efter den vi har nu. Ska nog bli bra det med.

Skolan tar verkligen upp alla mina tankar nu, tycker det är så roligt nu med allt nytt!

Kommentarer
Postat av: jenny

Himlans kul att du är så peppad! go girl!

2010-01-27 @ 11:34:52
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Diana - Gravid ♥

Fin blogg du har! =) Kolla gärna in min. Har en tävling som jag tror att du skulle gilla i samarbete med Vilda Victoria på 300 kr. De säljer namnsmycken, barn och babykläder, inredning, klockor, kitch, barnsmycken, leksaker och mycket mer så tror att du skulle gilla tävlingen! =) Kram, Diana

2010-01-28 @ 19:44:58
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0