Hello

Vad spännande, tezzan ringde precis och kommer med lite skoj som jag beställt av henne :)
Nu äter jag billys panpizza och är egentligen rätt äcklad av den men vad gör man om man är hungrig och man är för lat för att göra annat än att värma upp den?
Så kollar jag såklart på våra bästa år i bakgrunden, man behöver ju inte kolla så noga för det är rätt svårt att missa något i den här serien eftersom allt tar så lång tid i den. Nu är det Hope som pratar om hur synd det är om henne. Men det brukar ju va rätt synd om alla, alltid någon stackare som hamnar i kläm.. ajaj. Jag kan inte annat än att ännu en gång säga hur mycket jag älskar den serien, det händer såna saker i den som bara inte är sanna!

Ungarnas rum blev helt plötsligt mycket större, vi köpte nya sängar till dom i lördags och jag älskar dom :)) Synd bara att det inte hann gå mer än till idag innan Natalia kissade ner sin säng. Det var bara till att börja skrubba kl 6 i morse när hon började pipa inne på rummet. Hon är söt min flicka. Hon började gråta och jag gick in och frågade vad som var fel. Så säger hon: mamma, jag har kissat på min säng.. och så är hon jätteledsen. Hjärtat bara brister på en när dom blir så ledsna för en sak som självklart inte var meningen och faktiskt inte alls kan hjälpas. Hon är bara tre år och det kan hända olyckor såklart. Lilla tjejen då..

Jag har lite nya planer på vad jag ska hitta på som hobby, men den tänker jag inte dela med mig av förrän jag har provat på det lite hehe Den ska jag hålla för mig själv :) Men skulle det vara så att jag är duktig på det så kommer jag definitivt vara den mest uppskattade mamman, mostern, dottern, frugan ja allt haha Och defintivt bästa mormorn nånsin när jag blir gammal skrynklig! Och vem vill inte bli det?

Haha Jisses, den där Kate Roberts/Kiriakis vet fan fortfarande inte när det är dags att lägga ner..

Nej nu ska äta upp min kalla pizza och glo klart på mitt älskade program Våra bästa år :)

Like the sand through the hourglass, so are the days of our lives
(lägg till ett dramatiskt tonfall så blir det perfa!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0