Inställd intervju.. Sug

Jag hann precis ut på motorvägen, hade musik på högsta volymen och solen i ansiktet och det kändes så jäkla mycket spännande roadtrip! Så ringer telefonen och musiken dör.
Dolt nummer, det var hon som skulle hålla intervju med mig som säger att tyvärr har vi råkat dubbelboka. Tur för dig att jag inte hunnit längre för då hade jag inte kommit alls tänkte jag! Men jag ljög så klart för mig själv och tänkte snälla låt mig komma en annan dag och det fick jag! Eller rättare sagt de ville att jag skulle komma imorgon om jag kunde, och fick själv bestämma vilken tid, och de bad om ursäkt flera gånger för att det blivit som det blev och jag kunde inte annat än bli glad för att de var så trevliga. Dock väldigt besviken.
Men imorgon klockan tio, då jävlar!


Varit på ultraljud idag med, tillväxtkontroll. Det gick finfint, var en som skulle lära sig där som också tittade på och det var bra för jag fick ju också lite extra info :) De kollade hjärtat jättenoga bara för att hon skulle se hur hon skulle titta efter allt och det kändes jätteskönt för då fick jag veta att min bebis hjärta var superbra! Min pojke är fortfarande en pojke och ingen skygg sådan hehe visade upp hela härligheten ännu en gång för oss, och det såg bra ut där med, inga konstigheter! Så nu andas blivande trebarnsmamman ut, samtidigt som hon andas då jag fick veta att han väger ´ca 1900g redan nu och har 6 veckor kvar i magen. Tror han blir ganska stor ändå. Inte mega men vill absolut inte ha över 3500g för då dör jag. Natalia var 3374g och Olivia 2910g. Och skillnaden på de två var enorm. Snabb och smidig förlossning med Olivia och hade gärna velat ha en sådan till tack!

Nu är det dags för lite mat snabbt i magen sen storröj! Eventuellt blir det lite besök ikväll, man kan ju hoppas! Tror dock inte det, brukar inte bli att de kommer men nu får de fan se till att dra sina rövar hitåt haha :)

Nej mat var det, sen städ, sen planering på hur man blir rik!

Förresten, lämna gärna kommentar om vilket av följande namn ni tycker är finast

Sebastian

Alexander

Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0