Föräldramöte

Snart dags för föräldramöte! Det första faktiskt, trots att mina barn gått på dagis i två år. Ska bli lite kul att höra vad de har att säga, är allt lite nyfiken. Känns som att det är en sak i föräldrarskapet som är viktigt. Föräldramöte. Det låter skitviktigt. Börjar längta tills de börjar skolan och man går på riktiga kvartsamtal och föräldramöten. Åh vad stora de kommer bli!

Sen måste jag till Willys och sätta igång med tårtbaket innan fröken slutar. Jag är expert på att skjuta fram saker. Skjuta fram och skjuta fram. Det borde finnas en inbyggd funktion i huvudet på alla människor som gör det omöjligt att skjuta fram saker :)

Jag är grymt rastlös just nu. Sitter som vanligt och väntar på att gubben ska komma hem från jobbet. Jäkligt spännande. Fast nu är det ju bara en timme kvar tills det är föräldramöte så jag kan ju gå och sminka mig lite kanske och klä mig lite snyggt så alla andra trötta mammor kan få må ännu lite sämre för att de kommer direkt från jobbet.. Moahahahha I am the DEVIL!! Usch ja.. Det var det där med övertröttheten som kickar in lite då och då.. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0