Fredag

Jag sitter här och förundras över grälet i bloggvärlden som ägt rum. Jag tänker inte nämna vilka bloggar det handlar om för det är inte min sak och kanske ingen bra idé att förstora upp det ytterligare. Men jag kan ändå inte låta bli att förundras över att folk verkligen orkar ta illa vid sig för vad människor man inte känner säger och tycker? Det är ganska roligt egentligen hur besatta folk blir av att bli omtyckta av alla. Jag personligen skiter mest i vilket. Jag tycker jag är rätt okej faktiskt :D Sen att inte alla andra gör det är en självklarhet, hur ska man kunna tillfredställa alla som kommer i sin väg? Det är rent omöjligt för alla tänker vi olika!

Våra bästa år: Hope föder barn i nån sorts lagerlokal! Tycker hon har fött en jäkla massa barn nu, lite som Brooke i Glamour. De är jävligt gamla och borde kommit in i klimakteriet för längesen men ändå är de barnmaskiner. Trevligt. Oj här händer det grejer, detta måste jag bara se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0