Halloj!

Börjar bli lite stressad över svaren på mina uppgifter jag skickade in förra veckan! Det kommer aldrig något svar.. Jaja, får väl vänta till i eftermiddag sen orkar jag inte mer. Dags att skicka ett mail till och fråga vart svaren tar vägen?

Förra veckan lyckades jag för första gången spilla på min dator och nu fungerar J tangenten bara när den vill. Grymt irriterande, men jag ska väl kanske vara tacksam för att jag lyckats undvika det i TVÅ år!

Jag har lite beslutsångest över vad jag ska ge min man i julklapp. Det står mellan plattis tv och en truckkurs. Manligt. Han började förresten jobba i måndags igen efter sju månaders föräldraledighet och han har INTE saknat slakten. Jag säger som mannen i "Thank you for smoking", Alla måste betala sina huslån. Tänk vad roligt det hade varit om jag haft min jobb redan nu, tjänat sådär 30000kr i månaden, då hade han sluppit jobba och kunnat vara min alldeles egna hemmaman. Haha, hade varit en rolig syn. Efter en månad han klättrat på väggarna och sagt allt som jag sagt till honom. "Jag kvävs här hemma, jag måste ut, jag måste jobba, jag vill tillbaka till scan!" Okej, jag har aldrig jobbat på scan. Men jag sa att jag ville tillbaka till mitt gamla SKITjobb! Telemarknadsförare, nej tack! Men man gör vad man måste för att hålla sig flytande. Tur att man mognar och tar tag i sitt liv. Hoppas alla gör det för eller senare. Jag tror det är viktigt att göra en självrannsakan lite då och då och stanna till och se om man är där man vill vara. Leda in sig själv tillbaka på spåret, för ibland är det lätt att svänga vänster en gång för mycket. Eller? Svamlar jag nu igen?

Nu ska jag tillbaka till mina svenskaböcker och förberedda lite extra inför provet om två veckor. Jag har rätt bra koll på det redan men det är lika bra att ta det ett par gånger till! Practise gives perfect!

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klokt fröken dalin! du svamlar inte. tror helt klart det är bra att stanna upp då och då, och se sig omkring, vill jag detta? Jag känner själv igen mig i det och har svängt vänster några gånger, hamnat i en återvändsgränd och försökt hitta ut... :)

2010-11-04 @ 16:28:17
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0