Jag blir så road..

Javisst blir jag road när jag kikar in på folks bloggar haha.. Folk blir så arga, för absolut ingenting! Det är lite roligt faktiskt att man kan lägga tid på att bråka med någon man inte känner om denna någons egna uppfattning om sig själv. Det är fan underhållning på hög nivå! Uppfattningen var dessutom jävligt vettig.

Vidare till mig :) Imorgon är det slutprov i svenskan och jag är jäkligt spänd på hur mitt betyg kommer se ut, kan verkligen vara vad som helst beroende på hur han betygsätter mina senaste uppgifter. Har verkligen inte den blekaste aningen, så himla svårt att veta vad de egentligen är ute efter. Men vi får se, spännande!
Fick som väntat tillbaka min bokrecension som jag skrev i all hast, var inte ett dugg motiverad till att skriva den och även där hade jag missat hela poängen med uppgiften. Jag är en mästare på att inte läsa igenom uppgiften ordentligt eftersom jag verkar tycka att jag är allvetande. Men det är jag såklart inte. Så komplettering på den med, men den är nästan färdig. Ska skriva klart det sista nu, och jag är jävligt nöjd med hur den ser ut hittills :D

Idag kom vi i tid till dagis, det borde nästan firas haha! Alltid sena annars, men det känns som att jag börjar hitta tillbaka till mig själv igen. Jag har svårt för omställningar och behöver min tid att anpassa mig. Detta är något jag verkligen behöver bättra mig på, för livet är faan fullt av förändringar. Man lär så länge man lever!

Plutten sover så jag ska ta itu med svenskan innan han vaknar, jobbigt när man blir avbruten hit och dit hela tiden så jag kör igång nu och hoppas på att jag hinner klart!

Fyfan fyfan fyfan, måste göra en kopp kaffe! Kaffehuvudvärken börjar kicka in, det är inte bra...! Börja aldrig dricka kaffe, det är fan döden om man inte hinner dricka morgonkaffet i tid.
Todilou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0