Min dotter är så söt :)

Natalia blir alltså fyra år cen 26e december och hon kan säga en del roliga saker ibland. Det är väldigt logiska saker såklart.

Olivia hade kissat på sig på dagis och fröken gick in till stora avdelningen för att låna ett par trosor från Natalia eftersom Olivia av någon anledning inte hade några extra.

Fröken -Får jag låna ett par trosor av dig?

Natalia tittar skeptiskt.. -Nej

Fröken -Varför?

Natalia -Dom är för små för dig


Natalia står med mig när jag håller på att klä på mig. Hon tittar och tittar..

Jag - Vad tittar du på?

Natalia - Mamma, dina trosor är i rumpan... Mm det är för du har så stooor rumpa!

Jag skrattar.


Natalia har diadem på sig.

N -Mamma se så vacker jag är

Jag- Ja verkligen, helt underbar. Är jag med fin?

N- Nej, du har inget diadem.

Jag - Neej.. Men jag har en klämma?

N- Det är lite fint men inte som jag. Jag är jätte vacker.


Dessa troll.. Jag önskar jag kom ihåg allt hon sa eller åtminstone kom ihåg att skriva ner det! Det måste jag bli bättre på. Jag vet inte varifrån hon fått att säga vacker, vackert. Allting är så vackert hela tiden haha så brukar inte jag säga. Jag säger fint. Fint. Ja, mitt vokabulär skojar man inte bort ahaha... !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0