Monday morning :D

Ja visst känns det att det är måndag?? Fast jag inte jobbar, blir det tidiga morgnar och alldeles för sena kvällar.. Idag är jag fruktansvärt trött men dricker kaffe i mängder och hoppas det hjälper lite iaf!

Igår var det visst fars dag. Var det bara jag som missade det? Jag är verkligen dålig på att hålla koll på såna dagar, de känns rätt meningslösa faktiskt. Behöver man verkligen en hel egen dag att få uppskattning på bara för att man är förälder? Tycker jag visar min tacksamhet och kärlek ganska ofta ändå. Jag menar man har ändå en födelsedag att fira, hur många dagar ska man få? Fast ja, jag gillar väl mors dag också :D
Det gjorde inte så mycket ändå att jag glömt det, han hade också glömt haha.. Så bra koll har vi! Jävligt dåligt med reklam i år!

Denna veckan bjuder på en jäkla massa plugg och jag är såklart oerhört glad över det! Det må hända att jag ljuger nu, men jag tror på ett positivt tänkade. Intalar jag mig att jag det är svinekul så blir det det! Eller ja, bättre iaf. Annars händer det inte så mycket. Som vanligt. Livet är bra händelselöst ibland. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0