Sista veckan nu!

Sista veckan på svenskan så nu kör jag stenhårt igen, har varit allmänt ur form vad gäller allt i princip sista tiden men nu har jag fått tillbaka livslusten haha! På måndag kör jag på igen och då blir det datorkunskap, en lätt kurs men den behövs eftersom det är ett kärnämne. Men jag tackar inte nej till lättförtjänta betyg för den delen heller! Sen direkt efter den går jag på samhällskunskapen och den verkar vara riktigt intensiv men ack så rolig! Läste igenom alla uppgifter igårkväll och det är mycket arbete! Blev så uppstelt och ville sätta igång direkt haha.. Men det går ju inte. Var på VLC igår och de har de dummaste drop-in tiderna, passar inte alls för mig. 15-17. Jag hämtar barnen kl 15 och min sambo är inte hemma förräns typ 17-17.30. Så jag fick ta med mig hela barnaskaran, men det gick förvånansvärt bra trots att vi fick sitta och vänta en hel timme innan det blev vår tur! Stolt mor är jag, som trots allt lyckats uppfostra mina flickor så pass väl att de förstår när man måste sitta stilla trots att det är dötråkigt. För det var det, men vi gjorde det bästa av situationen och de fick sitta och berätta för mig vad de gjort på dagis hela dagen och vad de ville göra när de kom hem osv.. Söta söta flickor jag har <3

Min son bråkar med mig idag, det har han gjort nu ett par dagar. Vill inte äta, vill inte sova, vill bara vara hos mamma. Men jag får väl se det positiva, snart vill han inte vara hos mig ändå så jag får väl passa på att njuta! Inte alltid så lätt, har trots allt skolarbete att göra och hem att sköta. Förtillfället kan jag inte begära så mycket av min sambo som fått jobba övertid varenda dag sen han gick tillbaka efter föräldraledigheten så det är lite piss. Har tre inlämningsuppgifter kvar att skriva denna veckan och slutprov på fredag! Ser faktiskt framemot att skriva dem =) Det är så det ska vara!

Nu ska jag kela bebis en stund, han somnar nog för han är mega trött. Passa på att lägga mig på soffan och titta på Våra bästa år med honom =)

Todilouu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0