Sjuk och gnällig

Det är just vad jag är. Jag är så gnällig att jag själv tycker att jag är svinejobbig. Tur man inte är sjuk allt för ofta!
Min lille pojke klättrade under bordet och slog i näsan så det kom pyttelite blod, men dock blod! Tyckte så synd om honom så jag var tvungen att dalta med honom och kramas och bäras.. han hade inte speciellt ont utan tyckte nog mest bara att jag var jobbig haha.. Hönsmamma..?

Första natten sen min man började jobba igen som jag slapp ta barnen (pga att jag har feber) men då var jag såklart sjuk och vaknade hela tiden för det.. Suck. Hoppas jag mår bättre tills på söndag, eller att det inte blir sämre iaf för då ska jag till Ullared med lite vänner och min lilla mamma!

Oj, philip är tillbaka i våra bästa år! Det här får jag nog se :)

Förresten har jag upptäckt att tv400 är en helt okej kanal, californication visas där och det är en riktigt bra serie faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0