Slutprov i svenska

Avklarat! Gick nog bra, förväntar mig bra betyg nu! Nu är det fan dags för mig att slänga ihop en tårta. Är inte jättesugen just för tillfället men min mamma fyller ju faktiskt år idag :)

Jag är värdelös på blommor, ännu en har dött. Min man gick tillbaka till jobbet och jag dödar hans blommor. Förlåt älskling.

Ikväll är det jag som tar mig ett långt varmt bad och helt ärligt jag skiter i vem som behöver kissa, vem som gråter eller är hungrig. Jag har velat lägga mig i ett bad hela veckan men inte fan får jag tid till det. Jag överlämnar ansvaret för barnen på min trötte slaktare och hoppas på att han kan hålla sig vaken en timme. Sorry babe. Ja han slaktar grisar och sen äter jag dem! Moahhaha..! Förlåt, jag var tvungen haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0