Tjho

Igår beställde jag lite roliga bakrylar :) Blir så glad när jag gör det haha, det är nästan tragiskt! Men min fina systerdotter fyller snart hela 5 år så det måste bli en fin tårta! Barbitårta närmare bestämt! Ska blir riktigt roligt att göra den, tänk att få göra en alldeles egen prinsessklänning som man dessutom kan äta! Hur mycket bättre kan det bli liksom?
Beställde lite roliga utstickare och en bok med tips och knep, bra att läsa på lite :) En ny kavel, extra lång, och en silikonmatta så allt slipper fastna hela tiden! Finns inget mera retsamt än just det!
Ska bli så otroligt roligt! Snart så har jag alla verktyg jag behöver, finns alldeles för mycket för plånbokens bästa haha men en hobby måste jag få ha utanför mamma/skol-livet! Det jag vill ha massor av är alla olika formar som finns men var i mitt minikök ska de få plats?
En renovering av mitt kök ska jag alldeles strax ta itu med, men har bestämt mig för att vänta ett litet tag till. När jag verkligen har tid till det. Ett par veckor till. Ska byta ut kakel och fixa mina väggar för de ser verkligen inte kloka ut! De som bodde här innan mig måste ha varit duktigt tröga eller bara allmänt skitsamma-människor! Tycker bara det så otroligt dumt att lägga pengar på att göra något halvdant istället för att brara göra det ordentligt direkt. Det kostar faktiskt ganska mycket pengar att renovera ett kök. Ja hursomhelst, efter det tar jag mitt sovrum som behöver bli betydligt mycket ljusare, det är mörkrött just nu och det är också en sån grej. VARFÖR? I ett sovrum? Eller överhuvudtaget? MÖRKRÖTT? Man ser ju fan inte ett skit och man får fan mardrömmar! Jaja, de tyckte väl att det var fint eller nåt. Puckon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0