Äntligen!

Mannen min ringde för en stund sedan och berättade att de var på väg!
JIPPI!!

Och så har han paketer med sig :D

Hans lillebror följer också med honom hem och det ska bli kul att se honom igen, rolig prick det där :)
Barnen tjatar om farmor hit och dit men farmor kommer tyvärr inte hit igen. Just nu alltså. Hon är nog världens bästa farmor på hela jorden! Hon finns verkligen alltid där för dem när de behöver något eller vill något. Det finns inget gnäll om att hon själv är trött, fast man många gånger ser hur trött hon är. Finast <3

Nu är jag så glad för att jag äntligen får hem min älskling igen så jag lär väl inte sova något denna natten heller! Något jag dock borde göra, för det är trots allt en hel dag imorgon att ta itu med också.
Olivias inskolning har gått hur bra som helst hittills, hon vill inte alls gå hem när det är dags!
De första tre dagarna ska vi bara vara där en timme och sen blir det två timmar. Jag vet inte hur det blir nu, om hon ska vara där själv något eller om jag ska vara där med henne under dessa två veckorna. Tycker det har varit rätt olika och speciellt nu när de fått flytta dagiset så många gånger pga renoveringar och allt kladd som varit med möglet i förra byggnaden. Vi får se hur de har valt att lägga upp det. Jag litar på dem och det är huvudsaken. De brukar vara rätt bra på att lyssna också om man har några önskemål eller känner sig lite osäker.
Jag är dock väldigt ledsen över att favoritfröken ska gå i pension nästa månad och det är ju hon som sköter inskolningen också. Hon kommer bli enormt saknad av både mig och Olivia, det var även hon som tog hand om Natalia när hon började och var favoriten ända tills hon fick byta avdelningen till de stora barnen. Ja, det känns faktiskt ganska jobbigt, jag har väldigt stort förtroende till henne och litar på henne fullt ut att hon verkligen tar hand om mina barn och jag vet att hon verkligen bryr sig om varenda liten individ som finns där.
Stor GULD medalj till fröken Gunilla <3

Usch nu är klockan mycket och jag borde ta och göra fint i köket innan jag går och lägger mig!

Sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0