Barnsäkra förpackningar

Är det meningen att man inte ska kunna öppna förpackningarna med mjölkersättning eller hur har ni tänkt?
Det är kanske läge på att dra ner lite på plomberingarna? Halva paketet går ju sönder när man ska öppna det och vad händer nu med er ännu smartare förpackning som numera är återförslutbar?
Jo den åker rakt ner i soptunnan!

AAAHH. Ja tack, nu mår jag mycket bättre. Det har varit en lång natt med försök att öppna förpackningar som helt enkelt ville förbli stängda. Jag är så jäääkla spänd på hur pigg och glad jag kommer vara nästa vecka när min man åker till Polen en hel vecka och jag är hemma med mina tre underbara barn.
3 år, 2 år och 5 månader. Jävligt välplanerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0