Betyg

Igår fick jag tillbaka förra veckans skrivuppgifter och jag blev jätteglad över resultaten! G+ fick jag och jag var helt övertygad om att jag skulle bli tvungen att skriva om novellen eftersom det faktiskt inte var en novell, snarare en saga. Men så bra det gick!
Denna veckan försöker jag satsa lite högre och ser om jag kan klara ett VG. Hade ju varit trevligt! Fäller inga tårar om det inte blir så men det hade varit roligt!

Idag är det Ikea med favorit! Och jag får äta IKEA-köttbullar! Jippi..! Vet inte varför jag tycker att de är så goda, det kanske bara är för att det hör till?

Mina barn strejkar frukost vilket retar mig. Man kan väl inte skicka iväg två barn som inte ätit frukost på dagis? Känns väldigt fel iaf och mina barn har aldrig vägrat frukost innan.. Matvraken liksom.
Nu kom favorit!!

Kommentarer
Postat av: EmilyStrange

grattis till det goda resultatet på din skrivuppgift! det är så gött när man lyckas. nu kan du med gott samvete njuta av helgen ;) ngt tips till hur du kan få dina barn att äta frukost har jag dessvärre inte :/ kanske bara låta dem äta när de blir hungriga? hehe..

2010-10-29 @ 13:57:50
URL: http://www.emilythestrange.se/
Postat av: Charlene

Åh ikea! Jag vill oxå :)

2010-10-30 @ 14:54:51
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0