Cake Pops !



Underbara chokladbitar och himlans roliga för barnen också!
Nu hade jag bara grillspett hemma så jag knippsade av den vassa spetsen och gjorde extra stora bollar i stället för att det skulle se någorlunda vettigt ut!
Ju större desto bättre :D
Barnen var grymt nöjda och det blev jag med för det var verkligen svinegott
Rekommenderas starkt, så är det någon som blir sugen på att prova så kommer receptet här

1/3 sockerkakssmulor
40 g philadelfia
100 g mörk choklad

Blanda ost och sockerkaka och rulla till bollar
Smält chokladen och doppa bollarna

Dekorera om du vill :)

Fast jag tyckte ju att det fattades något och hade svårt att få bollarna sitta ihop så jag klädde dom i marsipan och doppa dom i choklad efter istället och det blir riktigt gott! Dock ett väldigt tunt lager!

Prova dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0