Då åker snart mannen :(

Ikväll åker mannen i en hel vecka, har nog inte riktigt fattat det förrän nu och det känns lite tråkigt faktiskt. Olivias inskolning börjar på måndag med så det är lite olägligt, men är man tvungen så!

Tur det blir lite nöje på lördag iaf! Det var längesen sist! Och jag tror faktiskt aldrig jag har befunnit mig i den här lägenheten utan ett enda barn på natten! Kommer nog kännas lite lustigt, tur dom bara kommer befinna sig en 50 meter bort! 
Då tänkte jag passa på att fixa något gott till barnen med som dom kan ta med och vad är festligare än Cake Pops! Vi får se hur det går men verkar ganska enkelt! ROOOLIGT! Man får ju ta varje tillfälle i akt :)

Usch nej, röja lite innan mannen min åker och planera en shoppinglista så jag slipper åka till affären allt för många gånger med barnen. Kundvagnen blir så fruktansvärt tung!

Hej svejs så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0