Familjeliv

Familjeliv är helt klart den mest underhållande sajten ever!
Alla mammor är så otroligt duktiga, speciellt "experterna" med sisådär tio barn vardera. De är så otroligt bra föräldrar att jag inte finner ord för det. Men jag är inte sämre än de där experterna!
Jag är också en superbra mamma,
Jag ger enbart hemlagad mat från grunden,
Jag är leker med mina barn HELA tiden,
Vi är ute minst tjugofem timmar per dygn,
Mina barn gråter aldrig eftersom vi alltid har så roligt och jag alltid ger dom all uppmärksamhet
Mina barn är inte bortskämda det minsta, trots att vi alltid leker
Mina barn blir aldrig sjuka eftersom jag tar så bra hand om dom (en gång fick äldsta en prick på rumpan så jag sprang till akuten i racerfart men det visade sig att det inte var någon fara MEN hade jag inte varit så snabb som jag var så hade det troligtvis utvecklats till blöjeksem...!)
Mina barn slår sig aldrig för jag har då minsann barnsäkrat hela hemmet med produkter värde 15 tusen kronor. (Fast vi är ju aldrig hemma eftersom vi alltid är ute?)
Och mina barn är såklart hemma mer än dom är på förskolan, fy attans för de mammor som jobbar !!

Nej så ser det såklart inte ut, hade jag försökt uppfylla alla krav mammor ställer på varann så hade jag nog bott på psyket för längesen!

Jag köper jättegärna burkmat för bebisar, då vet jag att jag inte tillagat den fel.
Jag leker visst med mina barn, en så där 15 minuter tills de tröttnar på mig eller jag har något måste som gör att vi måste avbryta.
Gå ut och leka är jag jättedålig på, men visst händer det att vi stannar till gungorna på vägen hem från dagis (de är ju ute nästan hela dagarna på dagis ändå)
Mina barn turas om att skrika mest hela dagarna
Mina barn blir sjuka. De får äta alvedon eller panodil, rena skammen jag vet. Och de har haft blöjeksem...!!
Olivia spräckte sin läpp igår när hon ramlade och slog i golvet.
När jag jobbade var de på förskolan från 7,30 till 16,30. Ibland somnade de innan de fick i sig i min hemlagade middag och sov för natten.

Åker jag i dåligmamma-fängelse nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0