Idag är det lördag :)

Och det betyder kalas :D Ikväll kommer ett par vänner över och det blir lite mat och god dricka! Ja det vill säg om jag hinner till systemet, vilket ser väldigt mörkt ut just nu.
Jag håller nog också på att bli krasslig känns det som, får nog ta det lite lugnt ikväll så det inte blir värre. Har ju trots allt ingen hjälp här hemma imorgon när barnen hämtas så blir jag sjuk blir det svårt. Väldigt svårt.

Ska ta mig en kopp kaffe och se om huvudvärken släpper och det är väl ändå typiskt att när man äntligen har barnvakt och allt planerat då ska allt gå snett ändå! Jag är den som aldrig lämnar mina barn heller för den delen s det här är välbehövligt!

Slutgnällt för min del! Ha det fint :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Njut min vän, NJUUUT :) hoppas ni får en mysig och trevlig kväll. önskade jag vore med :) men men. kram

2010-10-16 @ 17:21:36
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, det blev mumsigt :) bakis? höhö.. inte lätt inte :) Ja, vi kan ju ta och börja kolla av lite datum över hur det ser ut. Klurigt med det nya jobbet bara, när man inte riktigt vet hur man jobbar:S. Men får säga till några veckor i tid och be om önskemål :)

2010-10-17 @ 17:02:58
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0