Igår fyllde mannen min år






och då fick han (läs barnen) den här tårtan. Fylld med ahlgrensbilarkräm, supergod :) Jag blev så imponerad av en annan tjej som bakat en tårta med en fiskare på men jag ville liksom inte sno hela konceptet och hade nog inte klarat av det ändå hehe Hon är superduktig!

Kul pyssel iaf och kommer definitivt fortsätta roa mig med det här - vem vet, man kanske kan bli duktig dessutom!
Just nu drömmer jag om fyllningar, recept, smaker och färger om nätterna

Matte B har jag fått avsluta, det var för svårt att ta på distans och dessutom på bara 3 veckor. Insåg redan efter första veckan att jag hade tagit mig vatten över huvudet så den fick gå bort tills mammaledigheten är slut. Var på VLC igår och fick en ny kurs istället och då blir det svenska för att bli av med den. Jag var ju nästan färdig med den innan men känner ändå att bara göra en validering är nog lite tufft. Kanske får lättare till ett högre betyg nu då om man redan har lite förkunskap?
Nöjd med tillvaron får jag allt säga att jag är! Skolan är underbar, jag älskar det! Man blir så förbannad ibland när man sitter där och måste bli klar men det känns så himla bra när det är färdigt och man ser resultat! Att ens hårda arbete faktiskt lönat sig! 
 
Och vet ni vad? Ikväll var det premiär på Greys Anatomy! Det är så bra... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0