Inga svenskaböcker för mig inte :(

Åkte ut till en kompis idag för att hämta böcker till svenskakursen, men hon var visst inte hemma :( Skulle ringt innan men eftersom jag inte gjorde det så får jag skylla mig själv!
Lite smått irriterad är jag på mig själv också för att jag stressade iväg, för nu har jag förbrukat min barnvakt för denna veckan och min sista bensin!
Tålamod är ju inte min starka sida så jag förhastade mig istället för att hitta en annan lösning och beställde böckerna av rädsla att inte hinna få dom innan kursstart! Så nu är jag ca 1000kr fattigare!
Bra jobbat Dalin.

Min lille plutt börjar bli en pipig plutt. Kan det vara separationsångest som sätter igång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0