Söndag!

Ingen jättespännande söndag heller. Men jag är iallafall glad att imorgon börjar min sambo jobba efter 7 månaders pappaledighet! Mina flickor börjar dagis heltid igen eftersom jag pluggar och det betyder helt plötsligt lugn och harmonisk mamma igen! Det spelar då fan ingen roll att mannen varit hemma för det blir så mycket mera jobb när alla är hemma samtidigt och det ska bli så förbannat skönt att slippa vara uppe halva nätterna för att hinna bli klar med skolarbete! JA, tack för livet återgår till det normala! Och jag som aldrig gillat rutiner förut..

Igår var Jenny här på besök från Laholm och det var riktigt trevligt att ses igen. Gunilla och Jenny kom hit en sväng och drack X antal koppar kaffe och sen åkte vi ut till Theresan och drack lite kaffe där med. Dricka kaffe och skvallra lite är aldrig fel :D

Idag är barnens kusiner här på besök från Norge och det är galet mycket liv här just nu. Mitt huvud är inte riktigt jättenöjd med det faktumet men de träffas inte alltför ofta så jag får knipa igen. Blir en del att städa efter det här besöket men som sagt ses de inte så ofta........................................................

Barn gråter till höger och vänster här, får ta och göra något åt det misstänker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0