Tapeter

Jag har hittat världens underbaraste tapeter!
Lyckas dock inte få in bilder på de här men de är helt underbara så jag rekommenderar verkligen att kika in på inreda.com för att få lite inspiration!

Den här tapeten önskar jag mig till barnens rum :) En mysig dockhörna eller läshörna hade varit alldeles perfekt med den här tapeten :)

Den här tapeten önskar jag mig till mitt vardagsrum, den hade passat alldeles perfekt in med våra nya soffor!
inreda.com är min nya favorit!

Massor med roligt till barnens rum och jag fastnade även för dörrbilderna man kan köpa. Klä in garderobsdörren hade jag gärna gjort för att liva upp min dystra hall! Massor med roligt!
REKOMMENDERAS STARKT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0