Claes Ohlssons

är en trevlig affär haha.. Jag har nog inte haft en sån wow-upplevelse över hur mycket skit det egentligen kan rymmas i en och samma affär!!
Ett av dessa otroliga fynd var ett ägg man lägger i kastrullen tillsammans med de man kokar och så visar den när de är löskokta, medium eller hårdkokta - "Wow!!" utbrast jag när jag såg den här makalösa uppfinningen och var på väg att lägga en i varukorgen men sen insåg jag att jag kan ju faktiskt koka ägg alldeles på egen hand och då är det rätt onödigt.
En annan sak var en pytteliten vattenkokare i chockfärger - "Wow!!" utbrast jag men insåg även där att den är ju både jävligt ful och fullkomligt opraktisk i just mitt hem den med.
"Wow!! En potatiskokare/skalare!!" Men ännu en gång, jag kan både skala och koka potatis, det är faktiskt inte alls svårt.
Men till slut hittade jag något som jag faktiskt inte kan på egen hand, så här lät det - "Wow!! Äggformar!!" Ja, det var silikonformar som kan lägga i stekpannan när man steker ägg eller gör omeletter i hjärtform och stjärnform. Helt meningslöst, men mina barn blev glada när jag kom hem och fixade lite ägg till dom. Natalia lät så här - "Åååh, såna ägg har jag aldrig sett!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0