Hemma igen!

Igår morse kom vi äntligen hem från vår lilla spontana semester i Polen. Det har varit himla trevligt (ibland mindre  trevligt) och värt besväret faktiskt. Har fått shoppa loss lite pch inser att Polen  är ett himla bra land, I like.

Hahaha, tredje gången jag drar igån vattenkokaren nu men glömmer bort det så jag får koka om det igen.. Jisses, är det måndag idag eller?

Vägen hem var nog ändå höjdpunkten, vi bråkade mer eller mindre konstant. När jag körde anklagade min man mig för att köra som en idiot (man måste samspela med den övriga trafiken, hallå ja) och han körde som en gammal tanta.. Om han har rätt eller inte vet jag inte, men jag råkade få en liiiten punktering.. Vi blev stoppade av gränspoliser också. Rafal blev bästis med dom, de började snacka om minibussar istället och en annan av dom lekte bara med våra barn.

Daniel har lärt sig att bygga med lego (sätter ihop två bitar och det tar cirka en kvart att göra det, kan vara ett rent sammanträffande men det låter roligare så här), Olivia har fått dille på hästar och pratar med sin låtsashäst heeeeela tiden. Natalia, ja Natalia är normal. Hon skulle vilja ha en hund men hon "vet att man måste bo i hus som farmor, så man kan gå ut". Ja, jag vet att man kan gå ut om man bor i lägenhet också, men ska jag gå in på detaljer?

Shoppat en massa, köpt tre par skor, jacka, och lite prylar till naglarna. Visst var det massa haha..! Jag har varit i stan nästan varje dag och köpt något så det kändes som jättemycket. Ungarna har med lite men inte jättemycket, de har fått lite leksaker istället. Köpte massa kläder till dom innan vi åkte. Känner att jag mest svamlar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0