Oslo

I söndags åkte jag och barnen upp till Oslo för att hälsa på min svägerska och så skulle jag hjälpa henne på ett möte. Det var roligt och barnen fick leka med sina kusiner lite! Det var lite tuffare än jag trodde att köra själv med alla tre barnen, vi åkte söndag kväll och var framme kl 2 på natten, stannade över dagen för att sen åka hem igen. Inatt var vi inte hemma förrän kl 01 igen på natten. Daniel skrek de första två timmarna och innan jag änns hann ut från Norge hade jag stannat tre gånger för att byta en uppenbarligen tom blöja, gett honom en flaska välling han drack ca 2 droppar ur och försökt muta honom med annat. Det gick inte så bra så till slut fick jag sitta och prata honom till sömns och att han var trött var det ingen fråga om, för då slocknade han efter bara en liten stunds traggande!

Nu händer det grejer i mitt underbara bostadsområde! Man undrar fan när folk ska växa upp!! Tur att jag inte hunnit gå ut med barnen som jag tänkte göra, men okej, en gång sen vi flyttade hit som det har hänt på vår gård att det blir lite bråk... Någon som känner till ett trevligt hus jag kan flytta till ????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0