Haallå

Idag är det freedag !! Skoj.

Min lille Daniel är sjuk idag, han har feber mitt lilla hjärta :( En massa gråt under natten har det varit och vaknat flera gånger. Nu sover han och tar igen lite av nattens förlorade sömn, känner att jag med borde göra detsamma. Fast jag håller mig hellre vaken, annars blir troligtvis inget gjort idag. Bättre att sno en timmes vila imorgon när det ändå är helg och mysa ner mig i soffan med tjejerna :) Alltså på tal om mysa i soffan, vi tittade på Tarzan häromdagen på någon av disneychannel-kanalerna tror jag och den var ju apbra! Hur har jag missat den? Fy vad jag skrattade haha.. ja.

Ikea är ju bara underbart, har hittat massor med fina saker som jag vill ha men aldrig kommer få köpa! Min man är väldigt inte alls som jag i smaken. Jag vill ha ljust och fint och lite färgklickar här och var och han är en tråkig jävla svart skinnsoffa och kanske något beige till det... Fantasi? Jag vill ha färg så man känner att man har lite rörelse kring sig, roligt ska det vara att leva ju! Vi har barn som säkert hade uppskattat det mer än tråkiga "säkra" färger. Kanske får välja nästa gång då?

Nej, men precis, jag hade inget vettigt att säga. Inget mer än att jag och IKEA bekantat oss väldigt väl senaste tiden och jag vet i detalj hur mitt hem SKA se ut en vacker dag. Och då kommer jag trivas. Ett tag iaf tills något nytt faller in.

Kommentarer
Postat av: EmilyStrange

Längesedan du skrev nu. Vill ju läsa mer :)

2011-02-15 @ 20:53:05
URL: http://www.emilythestrange.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0