Hallå där!

Här har det varit sjukstuga för lille Daniel, pappa och mamma. Flickorna har klarat sig undan! Nu är vi alla på bättringsvägen och det är ju skönt att slippa gå med tungt huvud för det är det värsta!

Nu är min engelska klar och väntar bara på betyg i den och psykologin har satt igång. Det är nu det roliga börjar hehe :) Jag har lite beslutsångest dock. Jag vet inte riktigt vad jag ska läsa för kurser efter detta för jag är ju snart klar med kärnämnena. Jag har bara Svenska B, Religion och Naturkunskap kvar. Svenskan vill jag läsa i skolan för jag tycker inte att man lär sig så mycket på distans och eftersom jag vill läsa C också så är det bäst att ta det där. Natur tycker jag bara är så jäkla tråkigt, samma med religionen men å andra sidan kan det vara värt att ta de ämnena nu och bara spendera tre veckor på vardera istället för en hel termin. Men efter det så kan jag fritt välja att läsa vilka ämnen jag vill!

Vädret kan jag ta och tala om är det värsta som finns för tillfället. Varför måste det blåsa så fruktansvärt mycket? Man kan ju inte andas när man är ute för helt plötsligt kommer det en vind som bara köttar upp i huvudet på en! Otrevligt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0