Måndag

Idag är det måndag igen. Skulle egentligen till barnmorskan idag och ta cellprov men det blev inte av. Skönt att slippa men jag fick en ny tid istället så jag slapp inte helt. Jag hör att Daniel har vaknat precis och han sitter och pratar lite för sig själv hehe.. Sötnöt :) 
 
Jag är så fruktansvärt omotiverad just nu vad gäller skolan och är inte alls sugen på något som helst skolarbete men det måste måste måste göras!! Skärpning måste det bli! Snälla skicka lite motivation till mig!
Jag tycker fortfarande att skolan är jättekul men jag är så trött på att skriva och skriva och skriva. Hela tiden. Jag som annars älskar att tjata haha..

Börjar låta gnälligt från Danne där inne så jag får gå till honom, jag har ändå ingen lust att blogga för då måste man skriva och skriva och skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0