torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest

men fredag är ändå den dagen som känns bäst! Ge mig då kyckling det enda jag vill ha, jag vill ha fredag idaaaag!

And chicken it is! Eller ni minns kanske inte kycklingreklamen? Det var en så catchy låt att den har suttit etsad i mitt huvud nu i flera år sen den gick på tv, så jag brukar alltid nynna på den var gång jag lagar kyckling haha...

I dag har jag gjort sista delprovet i psykologin, pillat lite på sista inlämningsuppgiften och nästa vecka återstår bara slutprovet på fredagen. Ska bli skönt att bli klar med denna kursen också. Det är så roligt när man ser så snabba resultat hela tiden och att man faktiskt utnyttjat tiden :) En vecka kvar på denna kursen alltså sedan blir det naturkunskap tror jag. Jag vet inte, jag hinner nog ändra mig till på måndag!

nu ska jag leka lite med min pojke innan jag fortsätter med alla måsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0