Barnvakt idag :)

Idag har det varit fullt mest hela dagen! Började dagen med att åka till Willys och handla kl åtta i morse. Var inte jätte pigg och det visade sig när jag kom hem och missat hälften av det jag skulle ha. Sen var det bara till att börja städa, kl 11 skulle nämligen mina underbara grannbarn komma hit ett par timmar! Mannen min åkte iväg kl 9 i morse och väntar inte honom tillbaka förrän i morgon någon gång. Säkert inte förrän på kvällen när ungarna redan lagt sig.. Hur som helst så var det jätte roligt att ha mina 3 extra troll här, de lekte så fint alla barnen :) Minus lite småtjafs men det blir det alltid med två 4-åringar och två 3-åringar i samma rum haha.. Då är det tur att man får en extra hand från storasystern som är ett par år äldre :) Daniel missade nästan allt eftersom han somnade en kort stund efter de kom och vaknade precis innan de gick. Har fått en del fina bilder på tjejerna idag så jag är nöjd :)

Så jäkla tradig eftermiddag, bara väntar på att klockan ska bli mer så jag kan sätta igång med läggningen. Vad jag ska göra efter det vet jag inte heller. Men då händer det iaf något. En helt OFF eftermiddag. I sence the smell of poop so I'm gonna go and change Daniels diaper. YES, its the life with småbarn. Wonderful at all times.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0